>> středa 29. července 2009








Na táboře se mejí super! Byl to perfektní relax a zase jim závidím. Teda ne že bych si tam odpočala ve smyslu "nohy naře a klid", ale prostě už jen ta změna a lidi a vůbec. Obzvlášť Dimeček pořád někam prchal, bral cizím táborníkům něco ve stanech, honil se s klukama, otravoval holky....a protože je tam potůček a z něj přehrazením udělaná mini přehrada a přívod vody na umývání (tzv Pepák), pořád jsme ho museli sledovat a nahánět.
Zato Leontýnka nás nepotřebuje už skoro vůbec. Byla děsně důležitá, když povídala, kolik tam má kamarádek, co dělají, kde byli, že viděli už dvakrát vodníka (v duchu vodníků je celý tábor) a že si na hlídky bere svou princeznovskou baterku.... Je to už velká holka, princezna moje.

2 komentářů:

Kateřina 30. července 2009 v 1:07  

Moc se mi líbí ta první a vosa!!

Lucka73 30. července 2009 v 2:12  

Tý jo, ouplně jí vidím, jak je důležitá!! :o)))

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP