>> pátek 10. července 2009


Takhle jsme dneska jeli pro Leontýnku do školky. A vlastně pak i ze školky. Páč Bariček byl unavenej, byli jsme ve městě už dopo.....A jak se vlekl a já spěchala, tak jsem ho naložila

4 komentářů:

Barbarkaaa Liduš 10. července 2009 v 13:17  

Tahle je prostě božííííí

Krista 10. července 2009 v 13:35  

To štěně je větší jak prťata ;-))

Kateřina 11. července 2009 v 2:04  

Krásná fotka, štěňátko je sladký :-)

Lenyka 13. července 2009 v 22:41  

Tý jo krásná fotka....to bude tým....
Jako u nás- máme černou labradorku :-)

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP