>> úterý 7. července 2009




Takže-musím hodně doplnit, přes prodloužený víkend se toho hodně stalo, ale zatím musím jen aspoň ukázat našeho miláčka. Jednoho z miláčků, toho nejnovějšího. Je to jen z mobilu, chtěla jsem to na MMS :o)))

A kamarádka mě napomenula, že teda se nedočetla, jak je starej a tak. Takže: narodil se 21.4., měl teda skoro 11 týdnů, když jsme si ho brali, je to Flat coated retriever a tatínek i maminka měli výstavní úspěchy (tatínek JCH ČR) a hlavně-oba rodiče jsou pracovní, mají zkoušky a otec je dokonce šampion práce!!!!!

3 komentářů:

Krista 8. července 2009 v 12:05  

Fakt krasavec !!!! Nahoď fotky s dětma !!

Blaňule 9. července 2009 v 2:07  

JO, teta, tak vyfoti ho s dětma-to je problém. Jednak mám problém je nahnat do nějaké formace, ale hlavně mám problémy s expozicí. Buď jsou tam děti a černej flek, nebo je tam vidět pejsek slušně a děti mám přepálený....Musím vychytat vhodný světlo :o)))

Kateřina 11. července 2009 v 2:05  

Krásný bobíšek :-)

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP