>> pátek 3. července 2009


Tak novinka dneška.......................................KONEČNĚ MÁME PEJSKA!!!!
Jmenuje se Baron z Maňovic a je to Flat coated retriever. A je nádhernej! Děti ho ještě neviděly, marťa s ním přijel, až už spinkali. Takže se moc těším na ranní překvápko :o)) :o)) :o))

Na fotce spolu se sourozenci a vlastně ani není jisté, že je tam i on sám, páč kdo se v nich měl vyznat, že?

3 komentářů:

Krista 3. července 2009 v 16:21  

Krásná zpráva !! Už se těším na první fotečky dětiček s pejskem.

Kateřina 4. července 2009 v 14:30  

To je super, jsem zvědavá, co na to děti!!!

Jindra Krobová 5. července 2009 v 13:46  

Gratuluju k hafanovi!!! Je nádhernej!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP