>> čtvrtek 2. července 2009





Včera hlídala magnetky babička. Vyzvedla jsem odpo Lejinku ze školky a šly jsme za nima-k bazénu. Ovšem jako ostatní poslední dny-po dusném horkém dni se začalo zatahovat, hřmělo...A tak jsem dnes zaujala pozici u bazénu s malochama už dopoledne, vyzvedla Leu po obědě, aby si užila ještě sluníčka a plavčili jsme o 106 :o))

Když jsem šla ukládat k poledníámu spánku prťata, nechala jsem Dima v kočárku a Lejince řekla, ať chvilinku pohlídá Edi, že jí dojdu pro druhý kočárek. Dojdu a co najdu??? :o))

A taky Leontýnka našla dvě ptáčátka vypadlá z hnízda. Byla malinkatá, vypadalo to, že hnízdo muselo být někde na střeše a že sjela okapem dolů na zem, protože ležela přímo u jeho vyústění do trativodu......

1 komentářů:

Kateřina 3. července 2009 v 1:22  

Blaňule ta první fotka je super!!! A máš u mě na blogu malé ocenění :-)

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP