>> neděle 12. července 2009

Dneska jsme se placatili doma, magnetci jsou poslední dny nemožně akční, až "na zabití". Ještě že byl aspoň o víkendu Martin doma, že je trochu zabavil, nebo jsem se jim naopak mhla věnovat já.

Pozdější odpo jsme vyrazili směr Cine Star Olomouc. Tatínek korzoval po obchodech s prťatama a my s Leontýnkou a mýma sestřenkama ( a i Peťou-manželem od Danči) jsme šli na 3D Doba ledová 3. Lea to děsně, ale fakt děsně prožívala, měla tendence vstávat, pořád tam řečnila a skoro plakala, když se o nějaké zvířátko bála, hulákala : ne, ne, ať nespadne, já nechci aby s emu něco stalo....a tak podobně. Byla to psina a byl to prima zážitek

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP