>> pondělí 25. května 2009



Vcelku akční den. Ráno s Leou do školky, pak ke kámošce hadrničit-vyřazovala malé věci po svojí natálce, pak do cykla, pro vyvolané fotky, odvézt tatínka na vlak, zvolna nakrmit magnetky, dát je spát, sjet pro Leu do školky (páč sice neměla plavání, ale nebyl kdo by ji odpo vyzvedl a hlídal, když babička je v lázních, dědeček chorý....). Po vzbuzení prťat a svačině výjezd směr plavčo, nakonec vodničila i Lejule, páč bylo místo, vyzvednout zase tátu z práce, sjet do JYSKu do trampolínu (přes ujišťování prodavače, že se nám to vleze do kufru, se to nevlezlo, takže jsme si to tam museli nechat na později-na středu) a pak hurá domů. Akurát čas na večeři, očistu, uložení. Pak ještě úklid a chystání na zítřek....pojedu k Petjan!!!! A jsem vyřízená.

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP