>> středa 6. května 2009


Jak psala Lucka-máte slíbený výlet do ZOO, tak se jede, kdyby trakaře padaly!!

JO, jo, pršelo, ale chvílema skoro ani ne, takže pohoda. Občas jsme se zašli ohřát a trochu oschnout do nějakýho pavilonu, ale myslím, že v globále to bylo super. Až na to, že se Míra polil kakaem, takže i tu jedinou mikinu, co měl, musel vyslíct...v téhle situaci bych já panikařila a nervovala okolí, že přece v týhle zimě nemůzu malocha nechat jen tak nalehko a že se nejspíš jede domů...Lucka neztrácela hlavu a prostě ho šupla do kočáru, zakryla pláštěnou, aby si vytvořili "mikroklima" a pohoda. Posléze jsem nechala čváchnout Mišku až do půli lýtka do vody....no vyznamenala jsem se.

4 komentářů:

Krista 19. května 2009 v 2:41  

Není na to si pořádně užít deště a jiných tekutin :oDDD

Gabro 19. května 2009 v 13:49  

Krásná číča! Ta se ti povedla...

Lucka73 19. května 2009 v 21:24  

Pěkná fotka - tyhle se ti dařily daleko líp, jak mně - prostě to umíš no.....

Petra Jandová 20. května 2009 v 2:30  

Krásná fotka.

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP