>> úterý 5. května 2009


Srazík FFFáků. Oficiální a ohlášený začátek je ve Čt odpoledne-k večíru. My si to prodloužili a dorazili jsme už v úterý. Lucka už byla na hotelu sama a my se s ní moc rádi vidíme!!!

1 komentářů:

Lucka73 19. května 2009 v 21:25  

Tak na tuhle procházku asi dlouho nezapomenu. Myslela jsem si, že já s prckama máme nejpomalejší pochody...

Kdepááá - když jich jde 6 -to je teprvá ukázka pořádnýho tempa!!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP