>> čtvrtek 7. května 2009


Na dnešek padl výlet do Telče. Už od rána mi nebylo dobře. Nejdřív jsem si říkala, že mi prostě nesedla snídaně, že jsem neměla do sebe cpát rohlík s džemem, pak ještě jeden se šunkou a sýrem a završit to míchanýma vajíčkama. Ale jak se ukázalo, spíš to byla nějaká viroza. Dostavilo se později lehké protáhnutí opačným koncem. :o)) Každopádně mi bylo nevalně a po návratu na hotel jsem se musela jít natáhnout. A holky FFFačky se začaly sjíždět!!!

2 komentářů:

Krista 19. května 2009 v 2:42  

Pěkné lavičky !!!

Lucka73 19. května 2009 v 21:25  

Stejně by mizajímalo, kam jsme koukala, že jsem je neviděla :oDDDDD

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP