>> středa 20. května 2009




Tak asi největší zážitek dneška bylo Edinčino hovínko v nočníku. Ještě ani nechápe, že a jak se má do něj vyčůrat. Ochotně a nadšeně na něj sedá, ale pak se tváří zklamaně, že v něm po vstanutí nic nepřibylo. Jak to herdek ty jiný děti dělaj, že sednou, vstanou a mají tam tu príma vodičku????
No ale po obědě větrala prdýlku a v průběhu hraní si sedla a já koukám, že trůní...sama od sebe, nikdo ji neposílal....Šikulka moje!

Jo a ty klásky obilí-to je snad moje prvotina co se manuálního ostření týče. No a kapradina...nevychytala jsem to stéblo trávy a tak....ale já se tak soustředila na ty kapičky..... A fakt by to chtělo ten stativ a vůbec ;o)

Tak jsem si nechala poradit a upravila kontrast....ale nevím, jestli jsem to zase nepřesytila těma barvama :o)) Každopádně je fakt, že původní fotka je taková mdlá.

3 komentářů:

Jindra Krobová 20. května 2009 v 8:09  

Kapičky jsou úžasný!

Blanka 20. května 2009 v 21:09  

krásné fotky, líbí moc!

Janiko 22. května 2009 v 5:59  

Máš moc dobré oko,jen jestli ti můžu poradit,dej si nižší ISO,čím vyšší číslo tím víc zrní pozadí a je to škoda.A jestli máš nějaký program na úpravu fotek tak přidej trošku kontrast.

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP