Den 122

>> sobota 2. května 2009


Chtěli jsme vyjet ráno, ale opět-vyrazili jsme před polednem. Po cestě jsem si ještě vzpomněla, že jsem nevzala plíny, takže zdržení v Kauflandu...No ale stejně to bylo super. Jo, vy vlastně nevíte, kam že jsme to jeli, co? K Megi. Vlastně Verči, Megi je její nick. Budeme jim hlídat Xútíka 14 dní v červnu a už se na to strááášně těším. Tak moc mi připomíná naše Dustinka-teda jako povahou. Byl to pohodovej den.

A ještě - minulý den mám v komentářích jednu radu-obavu, či jak to nazvat. Chci jen poznamenat, že nemám pocit, že mám deprese. To vůbec ne. Já nemám špatnou náladu jako takovou, spíš mě přepadá úzkost a ta únava mi přijde jako únik. Homeopatka to nazvala Syndrom vyhořelé matky. Kdyby se to nelepšilo, nedej bože se to horšilo, vůbec se nějaké lékům nebráním, ale mně vážně pomůže mít trochu oddech, odreagování od té rutiny s dětma.... Pak se cítím vážně mnohem líp. Tak uvidíme ;o)

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP