>> čtvrtek 28. května 2009


Na chvíli jsem si odskočila nahoru, magnetci večeřeli a přijdu a ....nemohla jsem se ani zlobit, jak jse mi chtělo začít se smát. A z výchovných důvodů jsem musela odejít zase pryč, abych pak mohla Dima zprdnout, že se to nedělá :o)))

3 komentářů:

Lenyka 3. června 2009 v 0:39  

Hezkýýý....no jo lidová tvořivost :-)
Buď v klidu můj malý vytvoří u každého jídla taky "dílo" a to mu je 27 měs. :-)
Leknína

Halkac 3. června 2009 v 23:26  

To je dokonalý šmudlík :-) :-) :-)

Dadouch 6. června 2009 v 12:57  

Parádní portrétek ;o) Malý je šikulka :o)))))

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP