Den 123

>> neděle 3. května 2009




Vstala jsem-stejně jako včera-ještě před dětma. Včera jsme ráno stihla ještě zajet do města a krom nějakých dárečků pro děti Verči, jsem si koupila ještě převislý jahody a hlínu...Takže prostě dnes se šlo vysazovat do truhlíků. Taky jsem konečně zarazila kůl k angreštu a přivázala ho k němu, vykopala jsem plevel (hlavně kopřivy), co kolem něj rostly....Prima ráno. Nikdo mi neřval za zadkem, nikoho jsem nemusela neustále hlídat....
Po obědě jsme vyrazili na první koupání. K děděčkovi. Bylo to fajn, i když voda ještě chce trochu přihřát. Ale holky byly nadšený. Jen Dim opět nadával :o)) Pak jsme ještě byli kuknout na kámošky, jak hrajou ringo. Byla tam smečka dětí, výborně si hráli. Editka mi uchvátila prázdnou lahev od mého nealko piva a tatínek to na můj povel zvěčnil :o)))

4 komentářů:

Petra Jandová 3. května 2009 v 21:06  

Moc vám to spolu sluší, a ta spodní fotka snad ani nepotřebuje komentář :))).

Jill 3. května 2009 v 23:28  

tak takovýho pivního skauta máme doma taky, ale hlavně když jim chutná, že jo?

Gabro 4. května 2009 v 1:25  

Na té společné fotce vám to moc sluší! :-) A u té druhé super okamžik...

Krista 4. května 2009 v 21:56  

jéé, jak já vám ten bazén závidím ;-))

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP