Sobota 8.11.

>> sobota 8. listopadu 2008



Ať žijí hony!!! Teda, ne že by mě osobně to tak rozjařilo, ale zato našeho tatínka... Začalo mu prostě tohle období. Já ráda chodila na hony-jakože vždycky jsem to pojala jako procházku. Nosila jsem střelenou zvěř, ale když náhodou byl některej kus ne tak úplně tuhej, nedokážu mu to ukončit. Jsem posera, ruku na ně nevztáhnu. To jsem vždycky utíkala k nejbližšímu chlapovi a halekala, ať dá tomu zajíci za slechy... Takže tatínek byl celý den fuč, odpoledne si přivezl zbraň, bažanta a auto, sedl na kolo a jel zpátky za kamarádama myslivcema.

Já se pokusila v předvečer nějak zajímavěji zachytit toho bažika, ale brrr, děsně mi to nevyšlo. Míň kontrastní pozadí jsem si už vybrat nemohla...světlo špatný...ale co, času nebylo a není, třeba to zkusím zítra znov a pak to "changenu". Smí se to? ;o)))


A na druhé fotce je víte co??? Resp, poznáte, co to Lea drží? Tak pro jedince s menší fantazií osvětlím, že to je prosím pěkně miminko a flaška s pitíčkem (v reálu je to síto na halušky a pařáček na knedlíky...trychtýř jste poznali všichni, ne? :o))

1 komentářů:

Lucka73 8. listopadu 2008 v 21:11  

:o)) Úžasný, jakou maj ty děti fantazii!! No, napadlo by mi to??? Ani náhodou!! :o)))

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP