>> neděle 21. června 2009


Tak Lejinka vcelku dobrý. Spinkala dobře, jen začala malounko pokašlávat. Ráno přijela čiperná, veselá. Po obědě si postěžovala, že ji bolí bříško. Šla si s tátou na chvíli lehnout a usnuli. Asi za hodinku ji vzbudilo zvracení a odnesla to postel, peřina, polštář....prostě všchno. Nicméně potom už jí bylo dobře. Hrály jsme si spolu, četly pohádky, hrály člobrdo, kreslily...Myslím, že jsme si to užily obě, páč normálně na ni nemám čas. Ne dost. Teď to tatínek bral jako péči o dítě a bez řečí se postaral o magnetky. Což byl relax i pro mě :o)
Později odpoledne přišla kamarádka z ulice-je jí sice už 11, ale vyblbnou se spolu pěkně. Skákaly na trampošce, byly na písku...vlastně byli. Ochotně přibírají i prťata a Kamča je i ohlídá. Bylo to fajn.

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP