>> čtvrtek 4. června 2009


Tak když už máme tu trampošku, chce to ji využít. Jen teda počasí moc nepřeje, pořád je ošklivo, ne-li prší. Ale domluvily jsme se s holkama, že po školce s dětma půjdeme hopsat. Jenže-Maruška onemocněla, Krystýnka taky, Terezku si vzala babička k nim...takže s náma přišla Anetka a Adámek a malou sestřičkou Kamilkou. A já nějak nebyla schopná vytáhnout foťák. Prostě s emi vůbec nechtělo. Takže jediný co mám, je Anetka samotná, kterou to bavilo nejdýl, zatímco ostatní si hráli už v domě.....

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP