>> pondělí 8. června 2009







Tak jsem ráno musela odvézt martina na nádraží, páč zaspal. Pak jsem vzbudila děti, vypravila Leu do školky, magnetky ani nepřebalila, ani nenakojila, jen jim šoupla kus koláče do ruky, usadila všechny do auta a vyjeli jsme. Přišlo mi pak líto, když už mám to auto, jet zase hned domů. Takže jsem, ano, pořád s těma nepřebalenýma dětma, vyrazila někam do polí. Krapítko jsem netrefila odbočku při návratu, ale zase jsem našla krásný kvetoucí pole svazenky. Při mém vybíhání, odbíhání, focení děti pravda protestovaly, Dim řval jak na lesy, ale co. Taky to zvládl ;o)
A koukám, že mám pokaždý jinak silný rámeček... :o)

1 komentářů:

Jeje 13. června 2009 v 13:30  

Krasne krajinky

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP