>> pondělí 1. června 2009


Plavání jsem si prohodila s kamarádkou a jejich holčičkama (ještě že se známe z porodky a máme an sebe telefony), abych stihla být doma zpátky včas na další vystoupení Leontýnky. Taky se před ním měli fotit na plakát na hody...
No zaskočili mě, když mi řekli, že je mám fotit já. Počítala jsem, že mají domluveného někoho zkušeného, nějakýho profíka. Takže teda nepřipravena, s nepromyšlenou koncepcí a vůbec....A taky byl boj udržet děti v pozicích a přimět je aby se koukali a pousmáli se...no však to znáte. Nejhorší ale bylo místo-děsný pozadí, svítilo sluníčko-škleby, přepaly, stíny....ale snad jsem to jakž-takž ukočírovala. No co už včil, že? :o)))

5 komentářů:

Petra Jandová 2. června 2009 v 20:49  

Myslím, že jsi to zvládla dobře :))

Blaňule 2. června 2009 v 22:47  

Peti, díky :o)) Potřebuju utěšit a schovívavost je žádaná :o)))
Jsi zlato

Jindra Krobová 3. června 2009 v 6:13  

Blani ta fotka je úžasná! Kam se hrabe profík!

Gabro 4. června 2009 v 2:11  

Fotka je super! Na plakáty bude radost se koukat!

Dadouch 6. června 2009 v 12:55  

Povedlo se Ti to moc ;o) na mě někdo bafnout pět minut před, že mám fotit, tak to budu mít strachy rozklepané ;o))))))))) krásná fotka.

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP