>> úterý 9. června 2009



Dnes mi došla pevná 50-ka!!!! Nikkor F1,8 AF. Takže první snímečky. Neupravováno. Fakt se mi zdá, že to má hezkou kresbu. I v mých rukou :o)))

A tady už je trochu hnutý úrovněma, chtělo to krapátko přitmavit. Je to druhá fotka pořízená tímdle novým objektivem, prostě testování, žádný úmysly..... Ale čeho si na té fotce hnedle všimnete??? Schválně!
A ještě si neodpustím jednu...nemaje stativu ani reverzního kroužku, jen jsem podržela 50ku před 17-70kou a zkoušela makro. První je největší zvětšení pouze 70mm, a další jsou s reverzí. Neostrý, udržet se
to nedá, taky se to úplně jinak chová, ale efekt vidět je ;o))))

2 komentářů:

Gabro 9. června 2009 v 5:32  

Myslíš toho čmeláčka? :-) To se ti to teď bude fotit! Se máš...

Anonymní 12. června 2009 v 7:02  

ahojky,chtělabych se zeptat,jek se takhle upravují fotky.Aby tam byly dvě v jedné.Moc děkuji za odpověď

pls,odpovez na e-mail Lucka.Sura@seznam.cz

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP