>> pátek 12. června 2009





Dopoledne jsme vyrazila do Přerova do parku-je tam prima hřiště a byly jsme domluvený s kamarádkou-má taky dvojky, malinko starší.

Tak dneska mi došla dálková spoušť. Radiová, neznačková. Večer jsem s tím zkousila komunikovat a světe div se, žádná věda a funguje to!!! (pecku jsem fotila jen proto, že byla zrovna po ruce a já chtěla vyzkoušet, jak to, mimo jiné, zaostřuje s tou rádiovkou)

No a v pozdní odpoledne nám kámoš přivezl jejich bulíčka na hlídání. Xútík je pěknej darebák. Chvíli po páníčkově odjezdu stihl drcnout do branky tak, že se mu otevřela a on si vyrazil na prochajdu. Naštětstí jsme to zjistili brzo a čapli ho po chvíli kousek dál v ulici-přidal se k nějaké paní, co venčila svýho psa. Ještě že je ta "krvelačná bestie" tak děsně hodná a přátelská a nikomu nic neudělá :o))) (fotit se nedal, pořád někam pelášil...takže až se trochu zabydlí a zklidní, bude tu ještě párkrát)

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP