>> středa 27. května 2009


V poslední době to mám nějak nabitý, či co. Měla bych zase zvolnit a chodit dřív spát. Jenže když ten den je tak krátkej. A většina se pořád opakuje: vypravit do školky, nakojit, přebalit, dát svačinu, uvařit, nakrmit, zase přebalit, dát spát, sama se naobědvat, nachystat další sváču, věci do kroužku, fofrem do školky, odvést do rkoužku, počkat až skončí a v mezičase třeba nakoupit, vyzvednout, děsně pomalou procházkou domů...a je večer a zase-nakrmit, přebalit, umýt, uložit...Však to znáte. A někde mezitím si člověk snaží urvat trochu času pro sebe, aspoň tu fotku nějakou pořídit. Někdy je to dost těžký. A taky chci klábosit a sbírat rozumy na diskuzích, že?! :o))))

2 komentářů:

lekníny fotodeník 28. května 2009 v 22:03  

Blaňule,
no prostě pakárna každý den :-)
Tý jo pak si má člověk udržet nějakou tu mentální úroveň, že :-)
Leknína a Emka
(už zase projektuju:-)

Jeje 29. května 2009 v 15:43  

Jj pakarna a trochu monotonnost..ale myslim ze na to budeme casem rady vzpominat ! :)

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP