Sobota !!! 25.10.

>> sobota 25. října 2008



Oslava Leontýnčiných 4.narozenin!!! Přestože jsme sami nějak moc dárků nekupovali, rozhodně ne nic drahého, ostatním jsme taky řekli, ať velice nic nepořizují, krámů všeho druhu a všech velikostí máme doma haba kuk, tak stejně nám zase přibylo věcí.... Největší úspěch měly šatičky ála princezna a korunka. Obé úhrnem do 100,- (šaty ze sekáče, korunka od těch jižnějších "Japonců"). Dál pak obrázková omyvatelná knížka s tiskátky na doplnění textu, normální knížka pohádek, knížka s puzzle, člověče nezlob se, fixy, vystřihovací panenka s oblečkama, sukýnka...a co já vím co ještě. Chudinka chvilkama ani nevěděla, co dřív. Jen ty šatičky! Ty byly jasné hned, že musí být oblečené a musí se v nich tancovat a střídavě jsme všichni dělali prince :o))) Bylo to fajn, sfoukla svíčku, dort jsme nakrojili...i když jsem ani nevěděla, jestli mám, jestli to není škoda, padaly návrhy, že to celé zamrazíme, nebo vysušíme a budeme se stále kochat. Případně prý vydlabat a dovnitř dán papundekl a výzdobu zachovat-jen ne to sežrat :o)))) No každopádně je dort opět vynikající, krém je odlehčený pudingem, nemám ráda hutné máslové...taky je to proložené broskvemi....a ten marcipán..lahoda, není to tak přeslazené, jako ty kupované záležitosti. MŃAM.

A neodolala jsem a vyfotila naše prťata s Aleškem-jejich bratrancem. Je sice o 9,5 měsíce mladší, ale menší zase tak moc není. Je vůbec menší? ;o))

No a večer mi kamarádka nenápadně poslala fotku z UZV. Takový malý-velký div. Má chlapečka, který ještě nemá ani rok, Dři jim možnost normálního početí zahrnuli do oblasti zázraků a malej byl počat díky IVF. No a když se teď při rutinní preventivní kontrole zjistilo, že se, jaksi "nechtěně", neplánovaně, o to víc však zázračně, před 12 týdny cosi vzepřelo vědě a příroda si prosadila své...bylo to opravdu úžasné. A já zase tak trochu závidím, že má ten nový život v sobě, že za chvíli ucítí kopání a vrtění a i to, že bude rodit. No jasně, jsem trochu trhlá, dětí mám dost, ale zase-děláme je krásný-škoda jich neudělat víc, ne? :o)))))

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP