Den...už to nepočítám, nesleduju, sorry :o)))

>> čtvrtek 30. dubna 2009


Sigma 50-150mm F 2,8 II - ohnisko 85 mm (50mm druhá fotka), clona 2,8, ISO 250, Expozice 1/125 s (1/100s),


Tak jsem si podnikla cestu do Brna. Všechny děti na palubě, páč na plánu byla mmj i návštěva Andrejky a Leontýnka strašně chtěla za Verunkou taky s náma. No, ale jela jsem tam pro Sigma 50-150mm F 2,8!!! Takže tak. Nahodím první fotečky s tímto udělátkem (malá Apolenka-podoktnu, že manuální režim mi stále moc nejde-resp-až vyfotím, zjistím, co jsem nastavila špatně. Tyhle fotky jsou absolutně neupravovaný, focený vevnitř v domě a vím, že mohly být světlejší-ale tak-máme PS že? :o)))), ale taky společnou fotku všech dětí-naházely jsme je do ohrádky, aby vydržely chvíli pospolu. A neodpustím si taky Princezny!!!!
Byl to hezkej den, jen jsem opět strááášně utahaná.


A tak se na to tak dívám a říkám si, že přece jen zkusím s tou první fotkou něco udělat, aspoň trochu vylepšit. Takže:

1 komentářů:

Anonymní 1. května 2009 v 4:37  

v té ohradce to je super záběrr

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP