Den 94

>> sobota 4. dubna 2009





Se sestřenkama a tetou jsme se domluvily na prochajdě v Přerově. Já raději do Přerova, než zase bejt v Kojetíně...i když tatínek s náma jet odmítl pod záminkou, že se musí učit :o))) Bylo nás dospěláků na děti dost. Taky nesmím zapomenout, že s náma byl i novomonažel od Danči-Peťa. ;o)
Dopoledne jsme okupovali hřiště v parku Michalov a pak se šlo trochu projít, aby magnetci mohli dáchnout v kočárku.

Po návratu jsme rovnou zajeli ke tchánovcům-byli jsme pozvaní na první letošní grilování a hlavně Leontýnka tam měla společnost-Marušku s Aničkou (slečny od Marťové sestřenky)

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP