Den 95

>> neděle 5. dubna 2009



Jela jsem s eprojet s malochama ve vozíčku. Lejinka byla odpoledne u babičky-opět tam byly Maruška s Aničkou. Tak jsme na ně hodili očko, pokusili jsme s taťuldou vyfotit jeho psy (Goreček poměrně držel, ale Chip byl absolutně nevyfotitelný) a jeli jsme dál......

1 komentářů:

Petra Jandová 8. dubna 2009 v 5:28  

Téda, máte moc krásné retrívry. Taky máme jednoho doma, ovšem ne takového výstavního :).

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP