Den 112

>> středa 22. dubna 2009




Dnešek se celkem dal. Od včerejší návštěvy Kristy jsem asi ještě taková nakopnutá. A přijde mi, že mi nervozita začíná už ráno a pak se to s emnou vleče celej den. Probudím se ještě v pohodě, ale jak se tak budím už nad ránem a pak nemůžu usnout a přitom děsně chci, páč jinak vím, že budu přes den nemožně utahaná, tak se nedonutím vstát-začíná mi nespavost třeba už od 4 od rána, takže kdo by vstával, že? Jenže se pořád pak už spíš jen převaluju a to mi právě začnou hlavou lítat všemožný myšlenky a bludný kruh začíná.
No ale dneska to celkem ušlo. Taky je fajn, že je doma tatínek, jak má to volno na učení na zkoušku, takže jsem si mohla taky něco zařídit-jako třeba sjet na poštu s balíkem-páč krom tatínka mám doma i auto, že? :o))) A děsná úleva je už i to, že s sebou nemusím všude vláčet magnetky.
Odpoledne jsem vyzvedla Lejinku ze školky, stavily jsme se doma, aby se rozloučila s tátou, který pak odjel do Bratislavy na ten kongres a následně jsem ji odvezla do Hanáčku. Dnes se rozhodli, že si udělají pauzu a půjdou k rodičům tety Katky, co je vede, že se jim-teda jejich kobyle- narodilo hříbě. Stavila jsem se pak za nima a bylo to super. Kozenky, prasátka, koníci, holoubci, psi....
A večerní rituály jsem zvládla úplně super. Vůbec mám pocit, že tydle věci-ač je nesnáším, večer jsou děti skoro vždycky dost protivný-zvládám líp sama, bez "pomoci" Martina.

Fotky jsou jen z mobilu, jaksi mi ani nenapadlo, vzít foťák s sebou

2 komentářů:

Krista 23. dubna 2009 v 0:43  

Wow, to muselo být super odpoledne :o) Nejvíc se mi líbí Dimík s kozenkami :o))

PS: Z toho našeho dne - je tam hodně dobrá společná fotka dětí od Tebe, ale tu jsem nepublikovala, nechávám ji pro Tebe. Však si autor :o))

Jill 24. dubna 2009 v 3:10  

hezký den

na nespavost mi pomohlo toto: svařit díl vody a díl medu 1:1 a dát do lahve do lednice, večer před spaním užít jednu lžíci a spala jsem jak mimino, ale třeba to byl placebo efekt, mám to z jedný knížky s babskýma receptama

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP