Den 43

>> čtvrtek 12. února 2009




Jak jsem před polednem uložila dětičky ke spaní, jala jsem se prvně zkoušet nějaký ty kapky.... No, mám hodně co pilovat, ale myslím, že na prvotinu to není zase až tak úplně špatný..Taky mě pochvalte, že zvlášť s takovým aparátem nemůžu čekat žádný zázraky!! Já se na to aspoň pořád vymlouvám :o)))
A jsem zvědavá, až se vrátí Lucka, jak mi to pěkně okomentuje, zkritizuje ( v dobrém slova smyslu) a udělí rady. Páč já na to šla úplně bez přípravy. Ale mám uloženo, kde se to dá naštudovat, takže do příště....:o)))

6 komentářů:

Jindra Krobová 12. února 2009 v 10:53  

Super kapičky :) jenom malá rada - já si dám talíř pod hrnek a naplním ho úplně po okraj a ještě víc přiblížím... neruší pak ten okraj.

Krista 13. února 2009 v 1:38  

Teda Blani, Ty do toho jdeš !! Úžasné !! Ty mne snad zase ovlivníš a já se budu taky trochu snažit :o)))

Blaňule 15. února 2009 v 12:41  

Kristy-díky moc a rozhodně se zasnaž-taky s takovým strojem co ty máš....;o)

Jindruš, díky moc za radu. Já budu ještě zkoušet, ale největší problém mi asi dělá ostření-nemám klasický manuál-a taky závěrka-mám nejkratší 1/1000...A tak nevím, jestli se kdy dopracuju něčeho ostřejšího.....Ale stylizaci-to jo, tak musím máknout. Díky

Peguš 16. února 2009 v 8:01  

blanul super, já si taky hodlám najít čas, ale hodlám už dlouho ...

Lucka73 20. února 2009 v 21:36  

Určitzě jak píše Jinra - naplnit až po okraj a za druhý - hodně světla. A je to!

A jinak - dej si nějakou vyšší clonu (8-10) - tím se rozčíří pole toho, co bude ostrý. No a ostří se na něco, co do vody strčíš a pak vyndáš a kapeš....
Teoreticky to mám zmáklý dobře :oDDD

Blaňule 22. února 2009 v 1:34  

Lucinko, díky moc. Zkusím příště. Ale mám pořád týž problém-nemám staviv-blbě se mi cokoli makro ostří, blbě se mi s objektem pracuje, když musím držet namáčklou spoušť, aby mi to nepřeostřilo-clonu víc jak 8 vůbec nemám možnost nastavit, i při ní mi už zase vázne právě to světlo a tím jak čas expozice, tak taky mi to nechce ostřit....
Ale já se fakt nevymlouvám :o)))) hi, hi, hi

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP