>> úterý 25. srpna 2009



Zase nějaká premiéra-když už máme tu velkou postel, tak u nás i může občas někdo přespat, že? Takže dnes tu má Lejule poprvé kamarádku přes noc.
Alička u nás byla celý odpoledne, blbly na trampošce, hrály si na princezny....a během hry, kdy nechtěly být slyšeny, tak jsme dělaly s Aliččinou mamkou, že je jako neslyšíme, jsme se i pobavily. Hlášky jako "na co si budeme hrát? Já jsem jako strašně krásná a ty mi jako závidíš" nás dostaly :o))

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP