>> neděle 16. srpna 2009




Opět pauza, opět nestíhám. Byly u nás hody. Už předešlé dny jsem řešila, které fotky vybrat na výstavu, pak zase, jak a kde je nechat zvětšit...zdánlivá banalita, ale já nad tím strávila tu trochu volného času, co mám.
Pak jsme ve středu celé odpoledne chystali fotky, dávali do rámů, zavěšovali....V pátek byla vernisáž, po ní jsme s ostatníma vystavujícíma seděli v galerii a debatili, vínko popíjeli a někteří jsme se pak ještě odebrali na slavnostní zahájení hodů pořádané starostou a spol. No, opět jsem se nevyspala, že.
V sobotu jsem jela s Leou a její "sestřenicí" Maruškou vláčkem historickým motoráčkem do Tovačova a jeetě jsme se po návratu stihly jít vyplavčit k dědovi. Večer pak byl nácvik Hanáčku na vystoupení v hlavní hodový den-v neděli. Uf, utahaná jsem stále a pořád.
No a v neděli to bylo krásný. Leontýnka šla s ostatními dětmi v čele průvodu "Jízda králů", byla moooc důležitá. Koníčků a souborů tam bylo dost a dost. Na náměstí pak na tribuně všichni postupně "povystupovali", odtančili, odehráli "scénky" a odpoledne program pokračoval už ne ve folklorním stylu :o))

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP