>> neděle 23. srpna 2009


Tak a je to tady!!!! Konečně nám teta Andrejka dovezla nově zakoupenou vyvýšenou postel, já ji smontovala, stejně jako Trofast skříňku jako schůdky a Leontýnka byla udivená, že nejdřív ani nevypadala, že je ráda. Ale po prvním rozkoukání už lozila všudymožně nahoru a dolů a vymýšlela, kde bude spinkat a kudy bude chodit....
Takže poprvé ve velké posteli. Dobrou noc a ať se ti něco hezkého zdá, holčičko moje ♥

A řeknu vám, že zaostřit ve tmě není bžunda, takže manuálně a je to mázlý...budu muset mrknout na nastavení, že si mi to nepřisvětlilo na ostření.

A taky jsme dneska vyšli s Baričkem na krátkou vychajdu za barák a já vyfotila po dlouhé době i něco jinýho, než děti a spol. Sice nic moc, ale musím to ukázat, že jako je to jediné jiné :o))

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP