Bezpečné město

>> pátek 30. dubna 2010


Dnes jsme toho viděli děsnou spoustu-policajty a jejich chvaty-hmaty, policejní psy, vojenský psy, vrtulník, parašutisty, slaňování, zadržení dealerů a spol, fingovanou havárku a vyprošťování a záchranu osob, hašení hořícího auta.....taky jsme museli sednout snad skoro do všeho, co tam bylo-Dim chodil a u každýho škemral, že chce řídit, takže jsme byli ve 3 hasičských autech, dvou policejních, jedné záchrance, jednom vojenským, v záchranném člunu a i ve vrtulníku..... mě ale stejně nejvíc nadchnuli koníci a jízdní policisté (mmch v podstatě všechno hezcí chlapi-nebo mi tak imponovalo, že měli ty koně? Co já vím.). Nádhera. Navíc jsme byli odpoledne ještě poprvé konečně jezdit na koníkách tady kousek ve vesnici. Příští týden mám už domluvenou hodinku výuku, páč dneska mi ten kůň darebák ale vůbec nechtěl chodit, do klusu jsem ho nahnala jen párkrát a vždycky po rár krocích zase přešel do kroku, jenže mně děsně bolely nohy...... Chce to prostě zase trénink, ta spoooousta let, co jsem nebyla v sedle je prostě znát. Už se děsně těším!!!!
Jo a jen tak na okraj-i dětem se to moc líbilo :o))

3 komentářů:

Anonymní 5. května 2010 v 14:01  

wow nadherna fotka Blani
teda a zacinas znova jezdit? to je parada! Danca

Andynka 13. června 2010 v 23:52  

Ahojky Blanko kam pak ses vytratila?? Doufám,že se máš dobře a užíváš se prima dny . ;)

Barbarkaaa Liduš 26. června 2010 v 16:45  

tak ta je pARÁDNÍÍÍÍ

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP