>> neděle 9. srpna 2009



Hlavní chvíle dne se konala odpoledne. Já se rozhodla, že zatímco magnetci spí, tak využiju, že za Lejulí přišel kamarád Ondra, chvíli si hráli na zahradě, skákali na trampošce....a pak jsem pravila, že mi Ondra pomůže Leu naučit na kole. Lea se bála protestovat, když Ondra sliboval, že to nic není. Po chvíli se teda opět začala stavět na zadní, nespolupracovala, měla ty svoje nápinky, že to nejde, prý je to nuda, pak už to prostě fakt nešlo ale vůbec...přestože jsem jí přiznala, že už i chvilku jela úplně sama já ji zezadu za sedlo nedržela...Nakonec ale pod tlakem musela šlapat dál a ve výsledku je to tady. Už umí jezdit sama. Ještě nezvládá řízení, bojí se taky, páč je kolo velký a ona nedosáhne na zem, ani nasednout sama nezvládne, ale co bych nechtěla po půl hodině, že?
Je to moje šikovná holčička, jsem děsně spokojená, že už to konečně překonala a umí to!!!!

1 komentářů:

JaninkaD 19. srpna 2009 v 6:19  

Jéé, tak to Lenontýnce strašně moc gratuluju! Je to šikulka!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP