>> pátek 5. června 2009


V Chropyni se konala Bambiriáda a děti z Hanáčku byli opět angažovaní. Velký vzrůšo-nešli do škol a školek, ráno sraz na nádraží a jeli vlakem. Na místě samém je pak přepravil Ekovláček, fofrem převlíct a k podiu. Vystoupili a šlo se zase zbavit krojů. Pak jsme prošli atrakce, soutěže, něco snědli a bylo brzké odpoledne a zase odjeli na nádr a vlakem domů. Já tam i zpátky jela autem, páč jsem měla magnetky, že áno. A řeknu vám, všechno obstarat, oblítat, dohlížet na děti nejen svý, ale především ještě na Adámka...převlíkání, starost o kroje....Do toho utíkající malošci....Ale před večer jsme ještě vyrazili na odrážedlech na hřiště. Den to byl náročnej, ale hezkej ;o)

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP