>> úterý 29. září 2009


tatínek dojel zase až večer. Ale při návratu nás potkal v ulici, jak si dětičky hromadně hrály a Dimík prostě musel řídit. On je fakt v tomhle klasickej kluk. Jsem si dřív myslela, že to z těch dětí děláme spíš my, dospělí, že jim přisuzujeme, se jakýma hračkama si mají hrát a tak je vlastně de facto uměle řadíme do nějakých rolí. Ale i když Radimek i chová miminka a vozí kočárky (páč nemůže zůstat pozadu za oběma ségrama, že), tak stejně jak vidí auto, motorku, bagr...je prostě na vrcholu blaha. A když si ho takhle vezme tatínek za volant.... :o)))

1 komentářů:

Anonymní 1. října 2009 v 5:55  

Ondra je po autech jak jaty taky. ale auta zboznuje i Marky. ale ondrovi jde mnohem lepe fotbal :o))

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP