>> sobota 26. září 2009


Sobota, taťka doma...ovšem po obědě se zašil k PC a pak usnul a ve 3h už zase mazal za myslivcama na kačeny...návrat o půl7. Ale děti byly vcelku hodné, Dim měl "jen" jeden hysterický záchvat a "jen" asi půl hodinky :o))
Bylo krásně, hráli jsme si na zahradě a přišlo mi, že je krásný světlo a zkusím zase po dlouhé dpbě ulovit nějaký portrétky. Modelové ale pořád utíkali a nechtěli postát, kde bylo třeba

6 komentářů:

JaninkaD 27. září 2009 v 3:34  

Pěkný portrétky! Zejména Lejinka je boží!

Lucka73 27. září 2009 v 9:56  

Tý vado!!! Moooc vyvedený!!!

Já, prosím pěkně, zjistila, že Míra je na portrét prostě nevyfotitelnej - pořád má sklopený oči a nebo zdrhá.....

Máš je povedený!! (mimochodem - je vidět, že Lejinka už je velká holka a umí spolupracovat...)

Anonymní 27. září 2009 v 15:58  
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Kateřina 28. září 2009 v 15:03  

Blani krásný fotky!! Moc se mi líbí to světlo!! :-)

Krista 29. září 2009 v 3:30  

Nadhera!! A vypada to, ze se u toho Lejinka i dobre bavila :-)

Jindra Krobová 29. září 2009 v 11:34  

Úžasný fotky!!!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP