>> pondělí 11. ledna 2010


Tak mě v sobotu večer zase dostihla jedna šílená zpráva. Já tydle věci nikdy nepochopím, nikdy nepřijmu.....zní to tak neskutečně.
Leonko, strašně moc bych chtěla, aby tvoje číslo bylo dostupný. Zavolala bych a ty bys to zvedla a řekla, že to je nějakej blbej vtip....Chtěla bych, abys zase přišla za Aličkou, když před tím spinkala noc u nás..... Leontýnce jsem to ani neříkala, stejně tomu nerozumí.... Doprdele, co se vlastně pořádně stalo? Proč tě nešel někdo zkontrolovat, proč jsi šla sama ven, proč ses nevrátila....

No nic, musím mít jiný myšlenky. Nesmím se zase do všeho tak nořit.
Takže teď-pro mé povzbuzení a odvedení myšlenek jinam-chvíli před touhle zprávou vypadla elektrika. V celým městě, v části okresu....a tak nám posloužily svíčky....miláčci jsou s sežrání, opravdu, jako dva milenci. No uznejte

3 komentářů:

Petra Jandová 11. ledna 2010 v 5:43  

Nádherný fotky!!

Lucka73 13. ledna 2010 v 21:35  

Fotky krádný, já bych magnetky ani nepoznala!

A je mi moc líto....

Barbarkaaa Liduš 28. února 2010 v 15:40  

Fotky nádherný, ale z toho textu mi běhá mráz po zádech ač vím uplný prd :O((((

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP