>> sobota 7. listopadu 2009


Tak zase jednou po dlouhé době i se seatřenkama u mojí babičky. Tentokrát už mi ale přišlo, že nás bylo na babí moc. Špatně slyší a když věčně některé z dětí hulákalo, měla problém rozumět, když jí někdo něco říkal....taky jí asi vadilo blejskání při focení, páč to závěrem dost nelibě komentovala. No ale je to čipera. Úplně soběstačná, ještě i na zahrádce maká...a to má 84.
Danča už má pěkné bříško a moc jí to sluší a Olča je taky pořád kočka-prostě my holky jsme k světu :o)))

A protože mě Krista opět uháněla o nějakou fotku aspoň dětí, využiju jedné společné z téhle návštěvy. Stojí za prdlačky, dole je šílený "opar" z odrazu od bílého ubrusu stolu, není to úplně ostrý, ksichtíky taky žádná sláva....ale jsme tam!!! :o))

2 komentářů:

Krista 15. listopadu 2009 v 11:18  

Díky moc !! Už studuji ty změny !!! Tedy nejvíce se mění ti nejmladší. Ta změna výrazu. Ještě jednou moc díky, bo já si Vás skoro nepamatovala.

Barbarkaaa Liduš 28. února 2010 v 15:44  

Teda babi super fotogenická a ty šikulka

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP