>> sobota 3. října 2009


Dnes už je mi dost líp. Oproti včerejšku, kdy mě v krku bolelo při polknutí dooost, už jsme celkem v pohodě. Jen pořád jakási unavená....A vůbec si říkám, že asi budu muset být nemocná častěji. Docela se mi líbí, že nemusím všechno dělat, že nejsem pořád s dětma skoro výhradně sama atd. Mno, asi o tom pouvažuju :o)))

Magnetci mě dnes pobavili. Editka seděla na záchodě a tlačila bobana, přitom si hrála s magnetkem pejska (hm, zní to jako ironie). No a prostě jí ten magnetek spadl do mísy. Já mezitím umývala Radimka, takže jsem jen slyšela "Hapí, hapí..." Myslela jsem, že prostě komentuje, že má pejska (hapí je hafí). Jak zahlásila, že už hotovo, vlítla jsem tam, utřela prdýlku a šupem spláchla. To jste ji měli vidět. Málem se vrhala po hlavě do záchodu, natahovala tam ručičky a plakala a křičela zase Hapí, hapí!!!! To mi teprve došlo, co se stalo. Konejšila jsem ji a vlekla do koupelny a vtom koukám na Dima...zpola narvaný v míse a naštvaně volal " Hapí, po cem, hapí, hapí!!!!

1 komentářů:

JaninkaD 5. října 2009 v 0:37  

Chi no to je fakt dobrý. Jsem se tim taky pěkně pobavila.

A ještě musim pochválit fotky. Tuhle i tu před tím. Moc pěkné.

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP